پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت ×
اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه کاردان های فنی و معماران تجربی
16 آبان 1401 - 14:57
شناسه : 1817
بازدید 310
6

Visits: 21به اطلاع تمامی شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه شهریور ماه ۱۴۰۱ می رساند نتایج آزمون از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ بر روی سامانه آزمون نظام مهندسی به نشانی INBR.IR قابل مشاهده می باشد. لازم به ذکر است پیرو اعلام دفتر محترم مقررات ملی ساختمان نتایج آزمون های موصوف پس از بررسی کامل تمامی اعتراضات […]

ارسال توسط :
پ
پ

Visits: 21

به اطلاع تمامی شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه شهریور ماه ۱۴۰۱ می رساند نتایج آزمون از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ بر روی سامانه آزمون نظام مهندسی به نشانی INBR.IR قابل مشاهده می باشد.

لازم به ذکر است پیرو اعلام دفتر محترم مقررات ملی ساختمان نتایج آزمون های موصوف پس از بررسی کامل تمامی اعتراضات واصله از سوی شرکت کنندگان و کنترل های مکرر از سوی کمیته های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آنها در کلید سوالات به دست آمده قطعی است . لیکن چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید ، می تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را بصورت کتبی با ذکر مشخصات فردی در چارچوب فرم پیوست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ به نشانی تهران صندوق پستی شماره ۱۴۷۳- ۱۴۱۵۵ (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش ارسال نماید)

https://inbr.ir/?page_id=2

https://inbr.ir/wp-content/uploads/2022/11/form-darkhast-baresi-mojadad-1401.pdf

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.